2021年6月15日 星期二

隨筆手稿: - 「投資的意義」 與 「 財務自由」

隨筆手稿: - 「投資的意義」 與 「 財務自由」



財務自由是為了「自由」,

「自由」是有可以拒絕你不想做的事。



如果有一天我不想再做現職了,

我可以辭去我的工作,

開一間咖啡店 或是 舊書店。



如果有一天我討厭香港,

我可以去台灣、澳州、加拿大,

過另一種的生活。



過上一個自己喜歡的生活。

而按照我本身的性格,

很可能跑去離島,

過上簡簡單單的生活。


我的性格就是這樣,

討厭與人比較,

不想為「錢」而工作,

不想為「錢」而煩惱。



在坪洲,騎著單車沖咖啡| BetterMe Magazine


財力允許的話,上居下店,

假日間開設 「等一個人咖啡」,

來一客 - 「腦細是日特調」,

等待 應等待的人。


影評】哭哭笑笑的《等一個人咖啡》(九把刀原著) | 安娜愛閒遊

-----------------------------


- 我的投資目的很明確: 「財自,贖回自己。」

- 這是我的 預備財自之路。

- 正在草寫 2021 半年結。

----------------------



- 這本是沉沒在眾多草稿中的一文。

- 驀然找回簡寫,是最近 有谷友表示 : 

    「人生需有貢獻,工作要做到人有價值,迫到自己上進」

    「如果將來沒有工作,跟其他人說 炒股收息,很多人是不喜歡及接受」

    「當做到 Managment 位,50K Up 會有成就感,收息會識少好多人」
    
    「收息好難有成就感,成就感來自 「貢獻」社會」



對於Kano 來說,當然是十分反對。

生活是你選擇的,得到 成功感的方法也是你選擇的。


- 「成就感」 來自別人的「認同」是一件十分可悲的事,因為你沒有回應「內在」,
   
    追求「外在」的認同,你只會發現是一場無盡的追趕。


- 成就感 來自 「打工收入」是一個痛苦經歷,因為你的快樂是在「數字錢銀」之上,

    與其他人一比較,是一場自討沒趣的過程。

    另外,月入 50K 其實不是一個值得去『Surprise 』的數字,真的不值得為此而驕傲。


- 每個人追求的事也不同,不要因為你追求「打工」,追求「買樓」,

   而說服一個「經己財自的人」為了「買樓」而重新打工。

    這是強加「期望」於其他人身上。


- 我的成功感: 
    - 得閒分享下 知識 及 經驗 ,幫到一個得一個。

  (欠下沒回覆書信在不斷增加。)

- 因為學習投資而認識了很多谷友,我很慶幸與你們交流。

- 每一次睇Blog,由頭追到尾,就像見證一個人的經歷,一路上起起伏伏,慢慢成長,
  
   由初出茅廬、決心投資、工作升遷、找到真愛、步入教堂、生兒育女,更是有趣。
    




31 則留言:

  1. 有D 人話提早退休, 唔使返工,人生會無意義。 我覺得佢地好可悲, 人生意義在於打工,財自後每日做運動, 自己煮飯, 學下野, 睇下youtube都無時間, 點會悶, 究竟呢個社會打工仔奴性有幾重

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意,
      另外, 個人覺得財自的財務預算要多啲, 因為唔需要翻工日子要洗多d錢去維持自己嘅興趣.....

      刪除
    2. Re: Cat Gor
      人生大把野玩,好想去多點地方旅行,或是 嘗試旅居生活。

      Re: Gold
      視乎你的興趣La,如果興趣好貴,我就唔會開佢波。

      刪除
  2. 對,我也是這樣的人,不需一面「他人的鏡子」
    -FK

    回覆刪除
  3. 認同
    工作只是生活的一部分
    找到自己心之所向,才不會日後後悔

    回覆刪除
  4. 跟隨自己內心而行動,太正呀😂😂

    回覆刪除
  5. 完全同意, 當一個人的內在要全部由外在去肯定, 是多麼可悲, 只會一輩子比較中追求自己未必鐘意既野去滿足別人從而得到短暫快感.

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 你好,我係認字唔認人的 「認字特警」
      Neil,你寫錯左 La XD

      刪除
  7. 我個人同意Kano兄呢篇文
    不過, 如果我財自後, 又唔一定要劈砲唔撈, 打吓風流工唔錯(份工唔算大壓力)

    如果財自後被炒, 直接唔撈, 做吓自己有興趣嘅嘢都幾好.

    至於有人話財自唔撈, 個人會變得好會頹, 對社會冇貢獻, 其實自己問自己打緊嗰份工又幾有意義呢?都係為份人工啫, 對社會嘅貢獻就係每年交稅囉. 當然, 唔係一竹篙打一船人, 市場上唔少工作對社會係有貢獻嘅.....我自己就唔係

    Anyway, 期待Kano兄早日財自, 開間coffee shop, 我都去幫襯吓

    回覆刪除
    回覆
    1. Hmmm,你明我份工 係「無可能小壓力」。

      同埋我份性格好衰,
      Mode 1 : Hea 底
      Mode 2 : 極認真
      Mode 3 : 同你死過

      刪除
  8. Kano 應該很年輕,文中充滿文青的浪漫。當你有老婆仔女時又可能有唔同想法。

    回覆刪除
    回覆
    1. hmm,說穿了是一名「偽文青」。

      刪除
  9. 哈哈,當做到 Management 位,50K Up 會有成就感<-睇返自己畢業果時既心態
    當然每個人都有佢既選擇同喜歡既生活,百花齊放其實最好,但果啲"選擇"係自己既選擇定係其他人同社會既"選擇",就要自己先知啦。
    其實好多唔同既宗教既典籍,就算身心靈既PRINCIPLE都好,都有一個幾一致既睇法,就係只向外追求其實會越來越虛,越追越會越迷失,主要靠其他人既認同維生既話,就會去返越來越虛,不停惡性循環

    BTW,睇你既文其實好幫到我架~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 人從小成長就是學會說「Yes」
      但進入社會後便是慢慢學會說「No」

      D 文幫到你地就好,當初也是覺得想幫人先寫文。

      刪除
  10. 成功不是來自別人的認同,是來自内心的快樂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 正解。

      同接學會 接納自己 學會和解。

      刪除
  11. 我諗嗰位谷友都几年青,認為做MANAGEMENT就對社會有貢獻。我前几年仍然喺某某上巿公司某部門阿頭,有日LUNCH,見到個後生仔好辛苦踎喺街度駁緊寬頻線,突然,覺得佢有用過我;嗰一刻,嗰人頽哂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔清楚,只係個晚俾佢激到跳起。XD

      或者話佢社會經驗不足,天真爛漫。

      刪除
  12. 跟你分享一下自身財自的感受 :
    1. 要填滿所有timeslot原來不容易,雖然也不想去填
    2. 每次投資派息時,提取了生活費後,竟然找不到一個更好更可靠的新投資對象,最後都是以股代息算了,費事煩惱
    3. 正因此,產生了一種沒有用的感覺

    回覆刪除
    回覆
    1. 一文引出眾多 財自前輩,超值。

      定下一些目標做吧,有走遍全部領展商場嗎 ?

      刪除
    2. 我比較懶,只走自己附近的物業,盡職審查就交畀一班受薪管理層啦🤣🤣

      刪除
    3. 咯咯,我也最多跨兩個區去視察業務。

      刪除

  13. 人人目標不同,做自己最重要

    回覆刪除

以文會友。

你的留言是一份 支持 及 肯定。
----------------------------------------------------------
免責聲明


本網頁屬個人網誌,一切言論純粹是表達本人的個人意見或經驗分享,無論在任何情況下,不應被視為投資建議,也不構成要約、招攬、邀請、誘使、建議或推薦,本人亦無法保證網誌內容的真確性和完整性。


讀者務請運用個人獨立思考能力自行求證和分析, 讀者一切的投資決定以及該投資決定引致的收益或損失,概與本人無涉。