2022年10月30日 星期日

隨筆手記: 投資是一場修行之旅

 隨筆手記: 投資是一場修行之旅


講真,我明白,

投資真係一件唔係易事。


前幾年順風順水,

牛市個個都係股神,大把十倍股專家。

連用 2% 注碼買隻升十倍的人都會自稱十倍股專家,周圍開Live 去做演講。


但係四五年過去,

成個回報連三倍都無,

到底咩叫十倍股專家?

真係一個「靈魂拷問」


只係股市有升跌,市場有風險。

到左跌市一班「牛市股神」就會唔見左。


或者甘講跌市就好似「照妖鏡」

所有野都係原形畢露,

憑運氣取得的回報,也會憑實力賠出去。


我都明,

我都理解,

今年投資唔易,

今年唔易玩,講緊

今年SPY YTD: - 18.57% 

今年QQQ YTD: - 29.99% 

今年2800 YTD: - 36.15%




今年輸錢係可理解,

也不應該妖魔化。

但係差的牌先要俾心機打,

唔係講,

今年打輸左牌就四圍俾藉口自己,

或者,

怪東怪西,人貴自知,

尊重下人,都尊重下自己,


牌品好,人品自然會好,

數簿從來都係用腦去睇

下下先入為主去睇,點會搵到 投資機會,輸錢就係自然的事。


係輸錢的時候,

應該諗下邊個位做錯決定,點樣去做改善。


正如英SIr 成日講 :在世界上某個角落,總有一個牛市在進行,只在於你是否找得到!

唔理 你Buy 唔 Buy 英Sir,

至少佢的風骨 係好值得欣賞,做人老實,承認犯錯的人,最緊要係 識得自省。


唔會輸左錢就 怪東怪西,

或者 輸左錢就 Delete Record ,同人講「我無輸錢。」





利申: 

- 我唔係一個投資專家。

- 我唔係會用 「專家」或者 「Title 」去包裝自己的人。

- 事實上,我從來都唔會甘做。

- 我只係一個散戶。

- 最多,我只係一個努力不懈的散戶。

- 今年我都發生操作錯誤,由高位大幅回落,但係我會知點去做改善。

- 好彩的是,今年仲係跑勝大市。


- 跌市,從來都係現金流投資者的天堂,我會好好把握機會,冷靜打牌。

- 「致 現金流投資者,我地要努力地數錢」。


-  (用業績去做比較,會除去 入錢 出錢 的Factor 。)

- (IB 的業績 做唔到數,唔會輸左錢,就好似Excel Delete 就當無發生過。) 


2 則留言:

  1. Kano ching keep 到正數回報已經好勁, 照計energy play應該係回報主力所在,敢問係邊方面拉低左回報? thanks.

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然是我地的港股,及 一部分來自英股。

      刪除

以文會友。

你的留言是一份 支持 及 肯定。
----------------------------------------------------------
免責聲明


本網頁屬個人網誌,一切言論純粹是表達本人的個人意見或經驗分享,無論在任何情況下,不應被視為投資建議,也不構成要約、招攬、邀請、誘使、建議或推薦,本人亦無法保證網誌內容的真確性和完整性。


讀者務請運用個人獨立思考能力自行求證和分析, 讀者一切的投資決定以及該投資決定引致的收益或損失,概與本人無涉。