2023年8月16日 星期三

隨筆手稿: 是收割了嗎?

 隨筆手稿: 是收割了嗎?



琴日有谷友分享: 


無錯,
為左面對現實上營運的困難,AMC 決定增發股票,當日股價下跌 37%
對於當事人自是感到意外,或是感到被人「收割」。

只是身為事外人自然能理性思考一件事。

「當一間公司出現營運困難,
便需要使用融資手段,
即會係發行 股本融資 或者 債券融資

而在宏觀處於高利率年代,
企業股價又因為早年的GME 事件而被高估。

俾你做老細,
你會 發行 股票 定係 債券?」

當你思考到這件事,自然會回答 「當然是發行股票」。
的確,如果我地睇耐少少,便會發現AMC 經多次發行股票來換取資金。

所以個老細係理性而醒目,成個事情唔係「收割」
而係明顯見到股價出現被高估,然之後利用股權去融資。
係一個好正常的商業行為。



對於點樣去救朋友。。。。。

我只會講
睇吓佢仲係唔係咁鍾意賭錢
「鍾意賭錢嘅人點都叫唔醒」


最簡單直接: 
「你問佢玩咗咁多年,平均回報幾多,用咗幾多時間去研究」

經驗講俾我知,
- 「呢一種賭仔,大部份都係用多時間去聽消息,但係回報麻麻哋」

當做投資決策時,
我地只可根據手上的資料作出推算,放棄無謂的猜測。

也就是「盡早離開賭仔心態」


如果佢真係聽唔明,仲有幾招。
- 1. 「你俾佢睇你的回報,穩穩定定數錢🤌,問佢想唔想唔要」 
- 2. 「叫佢睇 Kano & 數簿Blog
- 3. 「買本 動態現金流 俾佢睇,等佢諗通」



按: 
身為一個有追蹤 US:EPR 的投資者,
自然會對其主要租客AMC 的操作略知一二。

對於AMC 於高息年代,主動增發股票換取現金交租一事,
我表示「做得好」!

我等緊EPR 再一次進入射程。
(次次主要租客出現麻煩,EPR 股價都會下跌,當租客印好股票,EPR 股價就會回彈。)
(但係我想講,就算租客印唔到股票,最後破產,EPR 都會收到大部分的租金。)



好了,
寫到最尾問多一個問題,
AMC 帳面上仍有 幾十億債,
請問佢會有咩方法去處理 ? 

- A。「繼續印股票」
- B。「發行高息新債還低息舊債」
- C。「祈禱更多人入戲院睇戲」
- D。「其他選擇」 


望住Note入面三百幾篇手稿,真係想訓覺。





沒有留言:

張貼留言

以文會友。

你的留言是一份 支持 及 肯定。
----------------------------------------------------------
免責聲明


本網頁屬個人網誌,一切言論純粹是表達本人的個人意見或經驗分享,無論在任何情況下,不應被視為投資建議,也不構成要約、招攬、邀請、誘使、建議或推薦,本人亦無法保證網誌內容的真確性和完整性。


讀者務請運用個人獨立思考能力自行求證和分析, 讀者一切的投資決定以及該投資決定引致的收益或損失,概與本人無涉。