2021年7月9日 星期五

隨筆手稿: 關於組合的構成

 隨筆手稿: 關於組合的構成




在廣闊宇宙的洪流中,人類彷彿螻蟻般渺小—「鋼之鍊金術師」 - kelly8782015的創作- 巴哈姆特

快打少少野,因為有谷友問我。

谷友L: 
你睇Tier 1, 係:
    A. 果隻股本身質素
    B. 果隻股對你個盤而言嘅重要性

    邊樣多d?


Kano: 
Tier 1 係代表投資物的質素,所以是A
而B 則是決定你會唔會買。

有時候我都會買 Tier 2 野,只係為左組合,或者當時看來是有高的獲利確定性。
CAD 14 的REI.UN  就係B的例子

REI.UN 絕對稱不上是Tier 1 CA REIT,
當時 我未搵到 SRU.UN  , 但係 9% 月月收息 的野,仲有價值回歸 真係吸引. 

多舉幾個例子
- 現時 BABA 係超值,同埋 Tier1 的體質,我會買,但唔會買好多 ,就係B 的理由

- 如果一個人只想收息,你教佢買 AAPL MSFT 都無用,因為去唔到 投資目的 - 即係B

你見我成日問人地投資目的是有原因的。
因為本身個個都唔一樣
只有最後 「回報的形式」 跟「投資目的」 差不多,人先會長遠玩落去


而另一個思考的層面是
- 股票 是 「Capital In Nature」,最好只買 正野,Tier 1.5 及 Tier 2 是最差的選擇,
   不要買Tier 3 或樓下的野。

- PS / ETD 係 「Liabilities in Nature」 , 買差少少都無所謂

因為資金有限,我哋每一個決定也有機會成本,投資必需取捨。

而工具資產正正是填補了現金流不足的地方。

不要為了現金流而買入「高息股」,為了高息而買股,很容易中「價值陷阱」的。


按: 
- 我懷疑 1310 香港寛頻是 「價值陷阱」。

- 投資從來不為了得到更多的「錢」。

- 每個人的投資目的唔同,我只係想搵到足夠的球員慢慢打落去。
    
    - 防守就是最好的進攻。

十個容易落入的英文陷阱

13 則留言:

  1. Kano兄, SRU.UN 好像未有專屬的篇章, 期待你的解說, thx.

    回覆刪除
    回覆
    1. SRU.UN 是2020年底買入的。
      簡單一說,Tier 1.5 左右 CA Reit。

      現價不便宜了。
      看一下 PPT 就知是防守力很好的 REIT。
      又是生活民生類的 REIT。

      刪除
    2. 補充一句:
      在CA REIT計 , SRU.UN 是Tier 1 CA Reit
      在全球計,SRU.UN 是 Tier 1.5 REIT

      REI.UN 是 CA Tier 1.5, 全球計是 Tier 2 了。
      不過我買得低,安心持有。

      刪除
  2. 你揀幅圖好正
    只要隻小白鼠進攻,必死無疑
    但佢似乎冇防守能力,只能等死喔
    投資只重防守,又唔ok
    像你靜候適當時間,股價低時小注入,反而命長久

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時候,當防守力高,回復力強也會強生生磨到任務完成。

      刪除
  3. 睇左不下3次
    呢篇文係一個適時既提醒,比方向我再思考去FINE TUNE個PORTFOLIO,真係冇得彈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 講下你有反思的位,俾我知道主流唔明的位置。

      刪除
    2. 關鍵係要認清自己需要咩,目標係咩?短/長 打,需唔需要產生現金流?定係玩增長?

      因為買"增長股"既時候,你永遠唔會捉中最低位,所以要清楚自己係咪可以捱得過0/-ve 回報既日子,呢段日子係未知數,同時又冇產生到現金流。

      所以,而家買之前都會自問"買佢既目的係乜",正如你對BABA既見解

      刪除
    3. 投資,最緊要心安理得,訓得著,明白做緊咩嘢。

      刪除
  4. 看師兄是投資老手了。

    多說一句,價值投資本無變,沒有舊經濟,也沒有新經濟。
    新舊何來之分,只有「價值」是「如何」 被創造。

    回覆刪除
  5. 不是,你太客氣
    大家多多交流,歡迎你去留言討論
    我覺得不是新舊之分,重要是重視公司價值,不同公司有不同價值,重視長時間持有,不會被一次過買賣賺差價吸引

    回覆刪除
  6. 再睇一次又有不同感受, thanks for sharing.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有得著就好。

      不妨分享一下 你的感受。

      刪除

以文會友。

你的留言是一份 支持 及 肯定。
----------------------------------------------------------
免責聲明


本網頁屬個人網誌,一切言論純粹是表達本人的個人意見或經驗分享,無論在任何情況下,不應被視為投資建議,也不構成要約、招攬、邀請、誘使、建議或推薦,本人亦無法保證網誌內容的真確性和完整性。


讀者務請運用個人獨立思考能力自行求證和分析, 讀者一切的投資決定以及該投資決定引致的收益或損失,概與本人無涉。