2021年7月23日 星期五

Closed (額滿): - 快閃Post - 額滿即止 TG Group - 查數 / 基本分析 / 傾下計

 故事是這樣的。

成日都有Blog友想有個交流空間。

尼幾日就有熱心人搵左Kano 去試下。


查數下,傾下新聞。

如果對基本分析有興趣就入來傾下計。

人數就暫定 300人為上限,

人少D 講野先可深入少少,你明la 投資好講性格。
P.S. 入Group 當然唔使錢,只為遇到同路人,一齊交流、查數、睇新聞。
P.S. 記得Like & Share 。


Update: 


你真係CLS 地 勁 !

查數、睇Report、傾新聞 本身就係悶到一個點的事。

Admin非常樂觀預300人。

結果300 人一個晚上就爆左,再開多150 人都係一個朝早爆埋。

鑑於新Group,人數暫時封頂,待運作順暢穩定後,先考慮重新開放加人。

暫時預定星期一上午開始把各位加入TG群組。

記得預先改Privacy setting私隱設定,容許其他人可以將你們加入群組。

下星期重要的財報就來了,我地一齊去查數。

(講明先,我地唔睇圖,我地唔玩技術分析,我地唔買幣。)
(講明先,我地唔睇圖,我地唔玩技術分析,我地唔買幣。)
(講明先,我地唔睇圖,我地唔玩技術分析,我地唔買幣。)

- (投資就係 : 買定,坐底,收錢。完。)




35 則留言:

  1. 回覆
    1. Nice to Meet U,
      繼續今日個句,珍惜生命,遠離英特爾,

      刪除
  2. !已填表,期待入Group

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 露個臉吧,人多不好認。

      刪除
    2. 你哋個個都好勁好professional
      我靜靜地學吓嘢先😅👉👈

      刪除
    3. 關什麼事,我地只係比普通散戶睇廣一點,睇深一點。

      刪除
    4. You're right
      And that has made a huge difference
      Between a winner and a loser

      刪除
  4. Kano兄 ,我錯過了你的post。 如果有機會的話,也請邀我加入,我會盡量分享自己領域的智識及把自己的場地提供作聚會之用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 等一下吧,人數多,要慢慢來。

      刪除
  5. 錯過了.....
    靜待下次機會

    回覆刪除
    回覆
    1. 等一下吧,人數多,要慢慢來。

      刪除
  6. Kano
    我於當日成功登記 尚未獲得邀請入TG
    諗過登記咁多人需時 但堅擔心入唔到
    有時間 請告知入谷情況
    麻煩曬 Kano兄

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該是 你Privacy 上面的設定問題了,
      現在 三百多人瘋狂傾計。

      請於 FB PM 我。

      刪除
  7. Halo 本人都係喺當日登記但未邀邀請
    岩岩check咗唔係Privacy問題🙏🏼
    請問仲可以加入?thanks

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 要等一下,應該要視乎現在的討論會否太深入。

      刪除
  9. MISS左!!!只係半個月無上黎就MISS左,咁搞法我要日日黎巡下先得XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇返個日, 一晚就差唔多 100個人經Kano Enroll
      要晚晚都來巡下 XD

      刪除
  10. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. 要等下一回,
      要檢討一下 討論的深度及廣度。

      給時間 給Admin 吧,他們是義務的。

      刪除
  12. 如有機會可以加入,報名後備.thx

    回覆刪除
    回覆
    1. 慢慢來,Admin 剛剛做了 問卷,結果絕大部份 谷友也認為我地講得太深、太闊 @@

      刪除

以文會友。

你的留言是一份 支持 及 肯定。
----------------------------------------------------------
免責聲明


本網頁屬個人網誌,一切言論純粹是表達本人的個人意見或經驗分享,無論在任何情況下,不應被視為投資建議,也不構成要約、招攬、邀請、誘使、建議或推薦,本人亦無法保證網誌內容的真確性和完整性。


讀者務請運用個人獨立思考能力自行求證和分析, 讀者一切的投資決定以及該投資決定引致的收益或損失,概與本人無涉。