2021年7月3日 星期六

2021 Q2 季結 - 懷疑人生 面壁反思

 2021 Q2 季結 - 懷疑人生之旅



2021 Q2 是個需要沉澱的季節。

組合上,
終於申請了多一個帳戶去弄家母的組合,起初資金是HKD 150,000. 
不多不少,慢慢向十年後的目標進發。

自己的組合則慢慢穩定下來,一路防守回血,一路待機進攻方是我的風格。
早幾天找回了一年前的的組合(2020 Q2),
我的投資風格由單純的多元現金流慢慢增加價值投資的元素,
實力又慢慢進步中。

身邊的生活上,上季一位長輩去了加拿大,
今季又有一位兄弟離開香港,朋友真係少一個就係少一個。

而另一個大學認識、畢業後多年未見,
其後一起學習投資的至友『S』也會於Q4 離開香港,
份人真係有點心灰。

加上,
香港現在的氣氛
及大病一場後,
我都唔知可在現職做多幾耐。


〔S 擅長增長股,身手靈活,Kano 則是擅長現金流及穩定增長〕
〔這個關係就像是 準人及 加賀〕


好了,隨著Q2 的完結,時間慢慢轉至 Q3 及 Q4, 

即是傳統上Kano 的爆發季節 -(AAPL + TSM 的組合)

升壓鍋起動GIF | Gfycat



在前文,談及財務自由的意義財務自由方法有兩法

- 由增值而來的 「FIRE 4% Rule」 

- 由股息而來的「現金流」


其實坊間仍有第三種的方法,

即是所謂的「一生三宅」- 使用物業租金收入達到財務自由。

但是 「一生三宅」在「現時的當下」是一種極高難度的打法,

當你打算一生三宅時,

很可能在你買入第二宅時,Kano經準備去槓桿,

在你買入第二宅時並開始去槓桿時,Kano經完成去槓桿,然後在想退休的事。


而比起4% rule,我更相信累積資產所給你的現金流,是比較安心。

        -   「典型的廢佬思考模式」

「好的生意」應該是

        - 「重覆性」X 「累積性」X「必須性」X「議價性」

我相信 好的生意如是,好的投資也應當如是,好的組合絕對可為你遮風擋雨。

Digimon Adventure: Last Evolution Kizuna (2020) - Tumbex


按: 所以TG Group內不要再問我「要不要買樓投資」

        - 如果不離開香港,自往樓點都要一間,但係樓為投資用途的話,則要多加思考。

        - 再次重申,樓是一個「防高攻弱」的投資物,極低的現金流,加上高昂的交易費用。

        - 所以「投資樓」對我來說,只是用作防火功能,減低風險的用途。

        - 當外地樓升左10% - 20% ,香港樓仍是不動如山,就知〔大落後〕,但是否值得追呢 !?

(如果完成了一生三宅,請計下現金流,要供多幾多年樓,要為老細賣多幾多年命。)

(凡事講求投資目的,繼我話 小凡哥 先係人生勝利組。)

(當你要離開香港時,因為稅務的關係,必需賣掉樓宇,重學其他投資法。)

(懂十種投資法的人不可怕,可怕的是 只懂一兩種投資法的人,他們會學習到極致。)




Q2 2021 組合回顧及操作: 

- 在NVDA 宣佈折股的那一晚,我知道是很可能等不及,最後機會了,

  思考後,決定放掉所有ASX 及 UMC 換入NVDA@~620。

  事後回看是正確的選擇。 

- 因為加拿大的解除Lock Down,CA REIT 股價不斷回升,因為價值回歸得差不多。

   所以放掉 1/3 REI.UN 及 SRU.UN ,換入多一點 DFN@~8.3、270@ ~11.32、823@ ~74 . 

   組合現金流再度增加,攻防能力也加強了一點。  

- 放掉了泊錢用的NS,吃了 15% 的回報,把錢投進OXY@~31.2  中,打算再吃一波價值回歸。

    (能源價格說到底也是搵一次性,不會長期持有。)

    (人多的地方不要去,當人人綠色能源時,我反其道而行。)

- 新買入的 BAM @~45及 BX @~74  表現良好,就是代客泊車,打算長期持有。

  (意外地得地 2股BAMR,需要時間理解再保險業務,之後會決定處理方式。 )

- 成功地埋伏BIIB一回,吃掉 34% 回報,在 397 走人,藥股的領域太深,太高風險唔抵玩。

- 早前91.5 買入了 GEO 2023 ,因為 GEO 決定可能Stock offering 的關係,債價抽升,

   吃了早前設下的GTC, GEO 2023 於 95 賣出,持有不足數月計,回報不錯。

- 於2020年 3 月前91 買入的 X 2025 也提前被收回,成到捱到收成。

  當 X 2025 被收回後,Kano 則沒有持有任何債劵,也不打算主動增持債劵。

   (如果 Geo 繼續有新消息令債價急跌,則會待機出手,也請各Blog 友提醒 Kano)。

   (GEO 2023 及 X 2025 收回的資金將會用來減去槓桿。)

   (2020 年的大方向是「制造現金流」,2021年的大方向慢性「去槓桿」。)

   (開了槓桿,時間到了,便要慢慢「去槓桿」)

digimon adventure last evolution kizuna | Explore Tumblr Posts and Blogs |  Tumgir


待機事宜: 

- BABA 及 700 也進入了射程範圍,定位仍需思考,應該會對其中一只出手。

- GOOG 要找機會入

- URI 講左甘耐仲未有彈藥入

  「好東西太多,資金太少,急需現金流回血。 」

[不過按我的性格,最後應該會一路回血一路換貨,全部都要] 

我全都要- Meme 梗圖倉庫

--------------------------------

投資目的:

- 坐底月月收息,穩健增長。

Kano養家組合YTD: NAV+35%

家母沉船基金 YTD: NAV+42%


懷疑人生刺繡胸針- Weird Couple - Wheres Design Store

關於懷疑人生的事有幾件: 


- 1. 家母沉船基金 跑得比 Kano 基金好。


- 2. 2021 Q1 & Q2 YTD 35% 就真係跑輸比相當多的圍內朋友。

  (舊年 Kano跑第一,今年真係失手,只有靠Q3 Q4 AAPL TSM 追數。)

    (收埋今個月股息NAV 就會上返 200W 都係一件好事。)


- 3. 隊長於連登無意霸氣外洩。

      (如果我早幾年開始投資就好多。)


- 4. 隊友 基爾 今年太勁。

       (隊友 Kano 同 基爾 打法最為接近。)


- 5. 數簿 要Draw錢養家,仲岩岩Draw 錢買樓,YTD 都 ~20% - 30% 。
    


- 6. 上面個個都係 被人稱為 「廢佬」 的 〔現金流價值投資者〕 (包括本人)。

        
「不投機、不看圖、不止損、不止賺、不技術,時間到了,就收錢。」


         
                 (我好似聽到「落雨人」的數錢聲,G 9 G! 到底我跑輸比幾多人 !? )
(好了,我又要 閉關 寫文了。)

15 則留言:

  1. 多謝分享,三十幾percent好犀利㗎,我今年都係得十幾percent,冇力學習中

    回覆刪除
    回覆
    1. 後生讀多點書,投資水準就會好。木

      刪除
  2. 回覆
    1. 一起數錢吧,相信你都搵唔少。

      刪除
  3. 點解咁勁,係咪有病。。。我得10pct

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得佢地勁到有點可怕。

      (唔好問佢地幾大,投入資金幾多,會打破人的信心。)

      刪除
    2. 我覺得kano 真心勁, 好多工具都有涉獵,而且又贏到錢。biib 都識!? 我能力有限了解唔到咁多。 我之前有跟rei,但係因為減派息就平手賣出。而家先知係錯😩。另外,tsm 我冇喺八十蚊跟機又係一大敗筆。依家只剛剛月供qqq, voo , 另重倉左幾隻大野,msft aapl amzn tsm amat。你點睇tsm amat? Nvda 好貴一直出唔到手。

      刪除
    3. 還好吧,要長期收錢是要讀書及運氣的。
      REI.Un 是第一隻睇的CA reit,現在算是價值回歸了,喜歡月月收息可Keep
      但現價就不太值得入了。

      TSM 是在 Jan 2020 買的,那時是 45左右,3月時放掉,後來又54 買回。
      8月 8X元 時是終於看懂行業,半導體的投資Logic,決定加注TSM。

      NVDA 一直好貴好貴

      AMAT 算是有不錯護城河,我太遲發現AMAT,現價貴,找不到買入點。

      刪除
    4. 反而是 ASML 真的是 走寶 了。

      刪除
    5. 好似ASML 仲貴過 amat

      刪除
  4. 3X已經好好,多謝分享。
    我就係喺後排補緊血
    NVDA同BX就走寶了,ASML我得好少,反而落多左喺TSM同UMC....

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家都係一路回血,一路等機會

      刪除
  5. 唔好意思,唔好心漏左少少霸氣出黎🤔
    重有隻Tier 1既代客泊車重係平到嘔,
    有無打算寫埋出黎

    回覆刪除
    回覆
    1. 你只係漏左幾個百分點的霸氣者,不過我見連登仔都係想玩炒野多,
      即係要快錢。

      另外隻 Tier 1 代客泊車 就係你的功課,
      我慣左「 人地的功課」- 「即係你的功課」就唔會寫出來。

      同埋你份功課係 Q1 2021 買,唔係 Q2 2021 的買賣都係合理。

      刪除

以文會友。

你的留言是一份 支持 及 肯定。
----------------------------------------------------------
免責聲明


本網頁屬個人網誌,一切言論純粹是表達本人的個人意見或經驗分享,無論在任何情況下,不應被視為投資建議,也不構成要約、招攬、邀請、誘使、建議或推薦,本人亦無法保證網誌內容的真確性和完整性。


讀者務請運用個人獨立思考能力自行求證和分析, 讀者一切的投資決定以及該投資決定引致的收益或損失,概與本人無涉。