2023年1月2日 星期一

Q4 2022 (第十四季季結 - 13F)- 尚未抵達的地心 (一)- 前言

 Q4 2022 (第十四季季結 - 13F)- 尚未抵達的地心


由於種種的原因,很久沒有在Blog 寫文。

特別是 只寫月結 沒寫季結下,
更是少了一點總結,也令我反思在Blog 及Patreon 中寫作的內容要如何分配。

在談及這季季結時,不妨睇返上兩季的季結,

由於當初 《動態現金流》的緣故,我把整個Blog 重溫了一篇,
加上每年的霧鎖般的未來系列,我發現Kano是一名燈神,成日都會「開口中」。

- 係 零息時代時擔心高通脹及滯脹
- 係 ARKK 當紅時睇衰 「破壞性創新」
- 係 加密貨幣如日中天時睇衰其價值 
- 係 保值方向 睇衰 黃金及貴金屬的投資價值
- 係 四月寫文睇衰聯繫匯率下,香港一定要加息,隨手就樓價破裂
- 係 六月個時提大家小心中概股
- 開口中,真係持續的能源危機
- 開口中,係書入面 質疑 60/40 的打法係現今的投資環境是否可行


- 新一年,你都知,我仲對 Tesla 的投資價值好有保留。
- 即係今年 Tesla 唔見左 差唔多70% ,我都係覺得唔夠。

睇下今年有無心機繼續寫 《霧鎖般的未來》系列。

其實講甘多,唔係因為聰明或者叻(直頭係又笨又慢),只係平時睇唔少的文章,
留意到的範疇多一般人少少 (即係份人好八掛。)

而現實講,我感覺自己的投資技術有點退步: 
1. - 大約是近一年往往只看YouTube 的資訊,沒有靜下來讀經典書籍,
      當知識是流於影片的單方面傳授,而不是文本中反覆思量,果然是吸收唔到。
      (今個聖誕假自動自覺閉關睇書,增進知識。)

2.- 因為寫《動態現金流》,一口氣把七成左右的功力寫左出來,風兄有一句說話好好,
      大意係寫作是一個反覆思考及倒空自我的過程,
      為了持續的寫作,必須要不停地進食、消化,如果唔係,好快會無貨。

3. - 而我的公務就係食哂所有時間,一放工就係一條死屍。

4. - S 及 柏檔 今年亦離開香港,一次過少左兩個交心的朋友,成個人都無精神。

5. - 今年繼續俾人持續狙擊,下下都要收律師信,講真,真係幾麻煩。
       (不過,我仲未收到律師信。)

Anyway,
我都知今年投資唔易,
只係投資只係生活中的其中一個部分,
人無事,
先至可以拎第一。

最緊要身心健康。



關於今年的大事,
我諗睇下 美投 、小Lin 、股乾 就夠了。



年度回報指標

2800: YTD - 14.87% 
SPY : YTD - 19.95% 
QQQ: YTD - 33.71% 
VT   : YTD - 20.23%  
ARKK: YTD - 67.79% 

供樓養家倉: 
YTD - 低單位數。
於年初去槓桿及抽出相當的資金跟朋友一同買債。
現時大約資產的 1/3 也在債券上。
(這也是我無法精準計算數字的原因)

加上重倉傳統能源,是今年最大的Beat。
(供樓養家倉持有一定的科技股,所以跌幅較大。)


家母沉船倉:
YTD: + 4.45% 
就是「超重倉能源」,當然能源在年底大幅回檔,令回報大幅下降,這是我意想不到的。
但總括來說,
能打敗大市就是很不錯了。

柏檔懶人倉
某日,柏檔表示今年好難玩,帳面只係升左幾萬蚊。
(Kano 心諗,今年全球平均跌 20%,你今年拎左來買機票,仲要正數,簡直係執到。)


寫住甘多先,
係2022 甘難玩的大市,
三隻倉都打敗大市,
算係收工收貨。
(第三年打敗大市,Yeah !!!)
(其實最開心係今年有唔少抄底機會,今年股數增加左唔少,尼個先係最大的收獲。)

十倍投資法?破壞性創新投資法?加密貨幣投資法?

尼D野真係唔岩我,
我都係一個比較慢的人,
只係識搵慢慢來的錢。

過幾日寫埋下半部。

















2 則留言:

以文會友。

你的留言是一份 支持 及 肯定。
----------------------------------------------------------
免責聲明


本網頁屬個人網誌,一切言論純粹是表達本人的個人意見或經驗分享,無論在任何情況下,不應被視為投資建議,也不構成要約、招攬、邀請、誘使、建議或推薦,本人亦無法保證網誌內容的真確性和完整性。


讀者務請運用個人獨立思考能力自行求證和分析, 讀者一切的投資決定以及該投資決定引致的收益或損失,概與本人無涉。