2020年5月7日 星期四

解除封印 ! (11/4/20)

解除封印 !- (11/4/20)

如果有留意,你可能發現 IB 開始減 Margin requirement 了。

即是說 可隨時 解除封印 入場 買野。

- 當MM 釋放,又係時間開拳收息

- 善用各地回復的次序,逐步加倉

- 美帝 --》 波佬 --》 港女

其實三地的債、股 現在也是極奇便宜

美帝: 會第一個回復,地上最強國家,CB Reit CEF ETD Stock 相信會重上高位

波佬: 跟美帝市,在Wars 中沒有嚴重受創,但零售 Reit 會減DPU,
            可趁機入 Logistic,DC 及 Health Care。

港女: 在Wars 中沒有嚴重受創,個股市不太受美帝影響,
             加上還有下一波的反送中,政治氣氛繼續影響表現,
             相信港女會持續特價,只會買入極為吸引的股票。


要善用各地的優勢: 
美帝: 固定收益、科技類指數或是霸權股

波佬:特色類REIT : 主力會是 Logistic,DC 及 Health Care

港女: 地產、零售REIT、公用


經過這次的反思
- 保持現金流,經過這次事件,更深一重理解 
     - 現金流就是血液,沒有現金流就會死掉
     - 現金永遠是最好的回報
     - 槓桿是為去槓桿
     - 發展不忘穩健,穩健不忘發展
     - 拳永遠唔可出盡,時至今日尚有最後一拳未出 

-  減少 增長股 的持倉,增持 現金流 及 股息增長股。
-「先現金流、後現金流、再現金流。」
-  當系統一再建立之時,我發現我在「種樹」,只待樹木長成。



火影忍者》藥師兜「最不該轉生」的角色,他僅憑一人之力就改變了第四次 ...



-----------------------------------------
按:
- 一堆草稿未出,慢慢整理再出文。
- 不妨講下,大家喜歡什麼文?
  A。基礎知識
  B。關於Operation
  C。功課 - (ETF / REIT / Stock / CEF/Bond)
       (講底要邊隻)

16 則留言:

  1. 我想問新手買bond 點入手,點揀咩叫合理既bond?

    P.S.
    我持股同你講既優勢都好似,係冇health care 因為我0知識

    回覆刪除
    回覆
    1. 好視乎你對債券嘅期望。
      例如你淨係想穩穩定定地收取債息丶博反彈丶或者去搵錯價。

      同埋你對債券認識有幾深,願意花幾多嘅精神去學佢。
      不如你思考一下,先去答我呀。

      刪除
    2. 我零知識~
      我想買債券係為左穩定既股息
      我覺得如果要搵錯價,係股票市場搵會更容易

      至於花機多精神,我性格係做到夠合格就算......

      刪除
  2. '當系統一再建立之時,我發現我在「種樹」,只待樹木長成' 起碼知道自己種緊乜野樹 -- 我仍在迷茫中, 有D亂, 增長股/股息增長股/價值股都想有, 但第一和三有D矛盾.

    願Kano 兄多分享C, 除間接伸手外, 亦看看自己忽略的睇法, 823願再續故事, 另科技類指數concept 係好, 但哪些還值得買而不接火棒?

    Thanks.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我想問吓8230領展有啲咩問題?

      我見到連登仔喺度大呼小叫,但係我暫時理解唔到發生咩事

      刪除
    2. 我無睇連登, 唔知佢地嘈乜

      刪除
    3. 領展增長應會大不如前,畢竟太多headwind,而且本身租金佔營業額已經去到十幾%。
      倒退就未必,因為可以靠回購頂下,不過得四厘息,冇增長下,唔知要唔要重估下

      刪除
    4. 倒不如你分享一下,你對823 的看法及要求。要求
      也可以說一下它的問題,畢竟我沒有看到它的缺點。缺點

      星期六日才有時間寫文回應

      刪除
    5. 我不是說823不好,不過我理解租金佔營業額去到十几個%再去加租既空間唔多,咁就真係要靠營業額增長.但依家大環境不就,領展就算想睇住零售商營業額去加,都要個營業額升先得,有D巧婦難為無米之炊...

      當然,唔係話領展要減派,佢可以借債派息,借債回扣etc...不過要做到高單位數增長,似乎有D困難

      刪除
  3. 你右上角既廣告......🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係控制唔到廣告欄的內容、其實你見到啲乜嘢

      刪除
  4. 日本卡通架妹,至於級數呢⋯😍

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 今日港股大跌市只受輕傷
      記住
      高現金流丶減槓

      注意流動性

      刪除

以文會友。

你的留言是一份 支持 及 肯定。
----------------------------------------------------------
免責聲明


本網頁屬個人網誌,一切言論純粹是表達本人的個人意見或經驗分享,無論在任何情況下,不應被視為投資建議,也不構成要約、招攬、邀請、誘使、建議或推薦,本人亦無法保證網誌內容的真確性和完整性。


讀者務請運用個人獨立思考能力自行求證和分析, 讀者一切的投資決定以及該投資決定引致的收益或損失,概與本人無涉。